Hotel Opel

Men varför inte skriva lite blogg? Den här helgen blev faktist riktigt
lyckad även fast vi inte visste vart vi skulle ta vägen där ett tag.
Ett bra slut på sommarlovet kan man säga, och jag är pepp på skolan
åhnej, och själv ska man ju dit redan imorgon på elevrådsmöte, värt? nej!
Iaf så hade jag tänkt att berätta lite om våran helg!

Fredags.. Jag övertalade mamma att vi skulle åka iväg till smultronstället,
för att det var fint väder och jag var sjukt suger på glass, så varför inte?
mamma tvekade ett tag men sen gav hon upp (yes, jag vinner alltid)
jag tog också med mig iss, min nyblivna syster :) Glassen var lika god som
vanligt och Issa höll på att bli överkörd. JA, seriöst överkörd. Så här var det,
när vi går över vägen och issa är lite halvt upptagen med att prata i telefonen
så kommer det en bil i världens fart och snuddade vid henne. Snacka om
att vi blev förbannade, graven för den chaffören asså när vi får tag pån. Efter
det gick vi hem till Issa, redo för förkrök. Så efter ett tag kom Fille, Kerstin, Carro
och Johanna. Förkröket bjöd på Vattenpipa, pizza, pommes och cider. Senare
gick vi ner till nykvarn och det kryllade av 93or. Men vi blev kvar ändå och jag gick
gick själv då och då eftersom mina vänner försvann :) så om ni såg en mobbad
och vilsen person, så var det jag ;D Men kvällen vart ändå ganska värd, och
jag Johanna och Issa däckade dirr hos Issa när vi kom hem, haha!

Lördags.. Vi tre vaknade sjukt tidigt klockan 7! och tog bussen hem till malmslätt
för att sedan ta bilen vidare upp till Stockholm. Och gissa om vi var trötta? Jag
sov heeeeela vägen. Sen när vi var framme i täby, skulle vi sova vidare i Hotell
Opel, men nae det gjorde vi inte. Istället fixade vi oss och åkte in till Stockholms
stad. Vi skulle ju leta upp ming palace för vi var sjukt sugna, men när vi kom fram..
tror ni att det fanns någon buffé? eh nae, så det blev pizza hut i två timmar istället.
Sen gick vi lite på stan, men alla tre var sjukt trötta. Sen åkte vi in till the voice, jävligt
ovärt. Så vi gick till stationen och hoppades att det skulle finnas tågbiljetter kvar till
Linköping, men nej det fanns det inte. Men som tur var flörtade vi lite med konduktören
så vi fick åka med. Plats vid papperskorgen&toaletten, kan det bli mysigare? Haha
vi bredde ut oss på sex stolar :D Väl i Linköping blev det hem till Issa för förkrök,
vi drack och åt makaroner och kötbullar.. Förfesten blev till Efterfest och några bekanta
kom på besök. Någon somnade ju också omedvetet, Men det vart också en riktigt värd kväll.

Och idag då, Jag, Issa och Johanna vaknade och gick direkt till Maestro. En vesuvio med kebabsås,
ja tack.. sen blev det ikano och efter det hyra film och sedan se på den. Och nu sitter jag här
hemma med iss och har ångest på grund av att skolan börjar snart. Egentligen på Tisdag men
är man elevråd så är man! Det där var min helg, Kortfaddad! Puss&Godnatt

Jag slänger in några bilder också

(Att försöka sova på Hotell Opel var ju inte så lätt så istället
börja göra sig iordning för stan, vissa var grymt peppa :p Men
för att komma till stan var man som vanligt tvungen att ta
roslagsbanan sen som sagt pizza hut i flera timmar
och efter det komma till tekniska högskolan och se att bussen går
om 50 minuter, well, trötta som vi var satt vi där och nästan somnade.
Närmare kvällen ta tåget hem och ha bästa platserna, och väl
hemma drog festen igång :D klart slut!)





/S

Kommentarer
Postat av: yeaah

Ohh..nice jeans:) Du har grymt nice kropp:)

2008-08-19 @ 23:01:55
Postat av: Christoffer

KOM IHåG MIG johanna.. KMom ihåg mig,, Christoffer SMe,d jag orkar itne med detta har ingen koll på vem som gör dettae... Jag vet inte. Men är sugen på dig!!! KOM IGEN BIAATCH

2010-09-03 @ 00:03:51
Postat av: C_smedSnalbelAhotmail.Com RING MIG eller0760396417, CALL ME. jag är KÅT och ring mig snälla!!!

comon bisathc!! COMON love u! Chrusdtoffer Smed, you know me...

2010-09-03 @ 00:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0