jag plågas

Ja precis som rubriken säger jag plågaaaas! och inte lite heller..
Okej det är såhär, jag har dragit ut två tänder på tre dagar pga
att jag har för många tänder i min mun, eller vadå för många tänder?
Det är för trångt i min mun rättare sagt. Första tanden drog jag ut i
måndags, och det gjorde knappt ont, men smärtan efter olidlig!!
Sen idag drog jag ut en till, och det gjorde både ont när jag drog
ut den och nu efter, och då menar jag verkligen JÄVLIGT ont!
Och bara därför blir jag så arg, sur, besviken och allt, på övriga
saker som händer, asså det här har drabbat hela slutet på mitt
sommarlov, jag orkar inte göra något, jag orkar inte äta, URSCH.
och tandläkaren sa "vill du ha med dig tanden hem?" ja men det
är klart, inte.. ärligt, kasta tanden i vattnet eller vad som helst, jag vill
inte se den mer iaf!!

Det bra idag var väl stan med först Johanna sen Marcus&Mamma.
Även fast jag led lite där. Men gud vad jag ska tycka synd om mig
själv. Det är inte ens synd om mig! Nu ska jag väl tröstäta eller något
nae just det, det går ju inte! HEJDÅ

/en väldigt deprimerad sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0