Käär!

Jag visste det, jag visste att jag inte skulle orka upp imorse när väckarklockan
ringde, så slarvig som jag är struntade jag i elevrådsmötet. Men varför slösa
sista sommarlovsdagen på det? Fast jag gick faktist upp kl 9 idag :)

Jag och Issa åkte in till ikano och stan för att leta vidare efter min tröja
och skolgrejor. Tröjan hittade jag såklart inte men lite skolgrejor blev
det. Man säger alltid att man ska va jätte duktig och hålla iordning
på grejorna. Men bara efter någon vecka ser det ut som ett helvete i skåpet.

Och jag måste verkligen säga en sak. Jag vart störtkär idag. Eller
rättaresagt jag och Issa vart störtkära. Vi bara bestämmde oss för att
köpa en kanin så vi gick in på Djur Magasinet. Vi hittade direkt våran
favorit och döpte henne till Jocke. Aa vi döpte henne till Jocke. Vi
planerade allting. Att vi skulle ha henne varannan vecka, vilka saker
vi skulle ha till henne. Bland annat en matskål format till ett hundben.
Men när vi berättade allt för mamma krossade hon våra hjärtan, hon
tyckte inte att det var en bra idé. Så nu sitter Issa och jag här och kan
verkligen inte sluta tänka på Jocke:(

Även fast mamma sa nej till att vi skulle ta med Jocke så är hon faktist
världens bästa mamma!



Asså kolla på henne!! När Issa och jag ska flytta hemifrån ska vi komma tillbaka
och då ska vi köpa Jocke..


/S

Kommentarer
Postat av: issthebest

asså jocke...:| kom tillbaks

2008-08-18 @ 20:17:32
Postat av: yasse

hahahahaha ni är så jävla roliga! :D

2008-08-18 @ 22:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0