nollningskväll

Kvällen igår vart verkligen inte som planerad. klockan 18.00 skulle alla nollor plus
faddrar sammlas utanför infokomp. Men när vi väl kommer dit möts vi ändas av
sex st nollor. Så jävla tråkiga kan vi väl ändå inte va? Och våra andra klasskompisar
gjorde annat. Vi gick iaf till Berzan där vi alltid samlas. Men eftersom vi var så få
så kunde vi inte göra så mycket. Men vi satt där och chillade och körde lite irrlänsk.
Sen skulle det dras vidare till Stångebro. Men jag kom bara till tekniska verken.
Och efter det blev det BurgerKing hela kvällen tills klockan halv två..

Mötte sedan lisen och dampade runt med henne. Blev att våldgästa Kebabaren
med överfalls larm och grejjer. Sen chilla runt lite med Jocke. Säger bara haha.

Senare gick jag och Iss hem till henne för att sova. Och jag kan säga att jag däckade dirr...igen!


Detta var den ända bilden som jag kunde lägga
in från igår och den visar verkligen hur pigg jag var.

Puss&Kram 

/S


Kommentarer
Postat av: Lis

hahah jocke på stupiss ! jag har bildbevis :D

2008-08-31 @ 17:03:03
URL: http://www.liisie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0