Nu börjar skolan på allvar

Nu har det gått lite mer än en vecka av skolan. Hade tänkt mig värsta skolåret i mitt liv med alla B & C kurser, men än sålänge är det inte så farligt.. i och för sig kanske jag inte ska säga så mycket än. Det har ju som sagt bara gått lite mer än en vecka.

Idag började dagen med 90 minuter lång franska som jag har bestämmt mig för att ha mvg i iår, och det kommer inte bli så lätt men det är alltid värt ett försök "man ska aldrig ge upp", eller hur är det?
Efter en lång men ändå rätt lätt & rolig franska lektion var det naturkunskap då vi kollade in massa celler från blad och annat i ett mikroskop, ganska intressant faktiskt. Sen svenska där vi ska skriva om grekiska gudar.. kul? Slutade 13.00 men kände mig tvungen att sitta kvar och skriva klart svenskan, sen så planerade jag, Sara, Patrik & Ritzman nollningen till imorgon, så jag och sara kom inte från skolan förns 3, halv 4 någon gång.

Aja, orkar inte prata mer om skolan det är ändå inte kul att läsa!? Alla är så trötta på skolan ändå.
Men efter skolan iallafall så drog jag och Sara till stan för att äta, blev steves. Sen cyklade vi ner till resecentrum för att ta bussen till Ikano. Där gick vi runt och kollade lite, jag hittade ingenting men Sara däremot, hon hittar alltid nått ;)

Efter Ikano åkte Sara hem till sitt och jag hem till mig, och nu ska jag färga håret på min syster Milotte.



sara embe kåberg &
johanna antine ekermann <3



/ j





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0