school

Idag var det skola igen.. Det var ett tag sen sist och fyra nya hade man också
fått till klassen. Hände inte så mycket utan vi fick bara lite information och tog
kort till matkorten. Vårat schema var ju amazing :) thihi.. Och snart drar alla
vanliga lektioner, och jag orkar verkligen inte, inte heller alla läxor, sen finns
det ju en till sak som är jobbig med skolan men det är en hemliss ;)
Idag planerade också nollningen och det kommer bli svin kul :D

Efter skolan gick vi till ming och åt, ovanligt? nej! Sen efter det gick vi
bara på stan och jag hittade en tröja och två linnen.. behövdes!

Nu har precis Johanna lämnat mig, så nu är jag mobbad och ensam!

IMORGON SKA ISS OCH JAG ÅKA OCH HÄLSA PÅ JOCKE!!!!!!!!!!! :)

/S

Kommentarer
Postat av: Tony

ni får se till att ettorna blir nollade ordentligt detta året =)

2008-08-20 @ 13:12:43
URL: http://kingpow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0