sönderslappad söndag

Klart så vaknar man med sveriges förkylning, yes! trodde att jag hade blivit av med
skiten men rätt som det är så dyker den upp igen. Väcktes iaf ett sms från mamma
där hon frågade om jag och lollo skulle följa med till gamla linköping, men varför inte?
och det var faktist mys där.

Senare åkte jag ut för att övningsköra och det gick riktigt bra den här gången, så snart
får ni akta för mig ute på vägarna haha!

Men förutom det så har jag verkligen slappat sönder, bara suttit vid min kära nya dator
och jaa? SLAPPAT! men en sak som jag blir så jävla förbannad, ledsen och irriterad
på är den här jävla flugan som har surrat runt mig hela dagen. och det går ju fan inte
döda den heller (ursäkta svordommarna) men snart blir det greppa flugsmällan och
göra mos av den.

Btw så vart kvällen igår jätte lyckad med Kerstin, Isss och Carro. Blev Tacos och guitar hero
i Krilles lägenhet. Sen blev det hemfärd med bussen. Och då blev jag nästan lika förbannad
som nu..

jag: det går inte skicka
chaffisen: va?
jag: det går inte skicka
chaffisen: går det inte skicka?, men det är väl inte mitt problem
jag: ae inte mitt heller


ae det finns så mycket som kan göra en på dåligt humör.  Men det slutade med att Carro skickade
efter en biljett till mig, snäll som hon är :) men man tycker ju att det är lite konstigt.
För det första förstår knappt busschaffören svenska, och jag förstod knappt vad han sa. Sen om han
ser att det inte går att skicka kan han ju inte bara säga "det är väl inte mitt problem", dom borde ju ha någon
sorts lösning plus att iss och jag har fortfarande en stor irritation till att dom har korta bussar på morgonen.

nog om det.. Nu har Lollo och jag bestämmt oss för att vi ska slänga oss på soffan och sätta på en
film, riktigt värt om jag får säga det själv :) + att man måste samla kraft för nya tag till skolan denna
vecka!


Vem tror ni greppade skyshop tidningen dirr när den kom ner i brevlådan?
Det är inte långt kvar nu asså :D


/s

Kommentarer
Postat av: Mamma Lena

Du är mitt allt jag älskar dig så mycket

2008-08-31 @ 23:13:54
Postat av: Anonym

2008-08-31 @ 23:14:43
Postat av: Christoffer

JAG ÄLSKAR DIG, Christoffer Smed, från linköping SNÄLLA RING SAAKNAR DIG!

2010-09-03 @ 00:12:17
Postat av: Christoffer

RING MIG SNÄLLA 0730396417!!! Christoffer Smed

2010-09-03 @ 00:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0