The place called Pj's land

Nu blir det ett till inlägg där vi båda skriver i samma, Johanna skriver med vanlig text och Sara skriver med Kursiv. Hoppas att det inte blir för rörigt för er :)

I fredags så åkte jag och Sara in till stan, sedan skildes vi åt för att jag skulle gå med pappa och hon med hennes mamma :)
jag och pappa gick direkt till Telia för att kolla på iPhonerna som vi hade beställt båda två för 2 veckor sen ungefär. Har sprungit omkring med en ful gammal Sony Ericsson från 1800-talet sen sommarlovets början så det känns skönt med en ny mobil nu :) kan säga att iPhone är VÄRT om ni har funderat på en sån :) och jag åkte till ikano med mammsen för att också kolla på mobil.. och det blev en Sony Ericsson w980 för mig, och den är också skit bra, älskar den! och jag som gick runt med en mobil med sprucken skärm, men den som inte var så gammal heller, fick den när jag fyllde i oktober, den älskade jag också men RIP.

Sen blev det hem och packa och sen hem till sara igen, för vi skulle åka till pjs land med Pj, Åhlander, Jonte och Lundberg.
Hans land låg på en liten ö mitt ute i en stor sjö bland massa andra öar, grymt mysigt var det! :) Första natten badade vi och bastade, badade, bastade, badade, bastade jag vet inte hur länge :p
Ae dagarna på hans land var grymt värda, eller hur sara? ;) ja det var dom verkligen, två blondiner fast på en ö mitt i sjön utan el, ae ni skulle sett hur det ser ut. "är det el i den där?" "men vadå? det borde ju finnas lite el kvar i sladden" asså HAHA..

Och så har vi kommit på att man kan bli allt för djup när man pratar om saker ibland... men man måste va seriös ibland också. jaa, jag pj och johanna satt och hade värsta djupa samtalen när vi blev ensamma där på ön, fast riktigt mys var det faktist :)

Åkte hem igår efter en liten olyckshändelse, men det löser sig sara, i promise! Blev hämtade av mamma sen och så åkte jag och sara hem till mig :) åh jag hatar mig själv efter det där, men jag hoppas också att det löser sig, men åhhh :(

Vaknade idag av att min hund Lippe kom och hoppade på oss ;) hann inte göra så mkt idag eftersom att mamma skulle klippa sig och jag skulle följa med och köpa lite saker till mitt rum. Och nu har jag packat klart till sommarstugan, kommer hem på söndag eller tidigare beroende på om jag ska med sara och crewet.. hoppas på det iaf!! :) ja, jag hoppas också verkligen! och jag som delade säng med lipton hela natten :) mysigt! hihi

Men nu ska jag nog gå och firra det sista, har mobilen med mig så det är bara att bomba medans jag är på landet!

Kommer saknda dig sara!! <3 och jag kommer sakna dig med johanna, dom här dagarna har varit sjukt värda, skulle ärligt inte klara mig utan dig johanna ekermann<3 bilder kanske kommer sen, ni får påminna mig om ni vill se hur mys vi har haft :)

/ S & j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0