Dan före... aa ni vet.

Men känns det verkligen som så? Var är julkännslan? Minusgrader och så mycket snö så att man knappt kan komma fram med bilen, det är en riktig jul det. Men hur ser det ut nu? Sol och plusgrader, är det bara jag eller är det vår?

Ae nu får vädret ta och vända på sig, det finns ju en viss chans att snön kommer, och kommer den inte, då blir jag sur. 

Just nu ligger jag i sängen, vaknade nyss så jag är fruktansvärt seg. Kvällen tog kål på mig igår, men det är smällan man får ta. Men nu ligger jag här som sagt i väntan på ett telefonsamtal från Sara. 

  

Såhär såg det ut för någon vecka sen, varför kunde det inte vara så nu för? Det är iaf nått...

/ j

Kommentarer
Postat av: Anonym

snön kom ju till julafton :D

2008-12-25 @ 19:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0