Din knäppa brud välj namn någon gång

Sen vill jag bara förklara för er som inte har förstått er på mitt namn, ibland heter jag Antine och ibland Johanna. Men mitt riktiga förnamn är Antine, men mitt tilltalsnamn har blivit Johanna, Johanna är egentligen mitt andranamn. 

 

Men sen har jag en till sak jag vill klara ut. Skyltningarna om Leo gallerian, vad i helvete menar dom med den här skyltningen? Jag har vekligen funderat på det. "Leo är lös" jo jag tackar, men vad menar dom? Är det bara jag som är trög och inte har något liv som har ägnat några minuter varje dag att tänka på det här varje gång jag ser skylten?



/ j

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så ditt riktiga namn är Antine? Hur uttalar man det?

2008-12-08 @ 21:14:44
Postat av: Johanna svar till "anonym"

Ja det är det och man uttalar det precis som det låter.

2008-12-08 @ 21:41:07
URL: http://sjek.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den skylten är konstig :S

2008-12-08 @ 22:19:25
Postat av: kränge

skylten är egentligen smygreklam för kolmården, en statlig konspiration som vanligt ! funderade faktiskt på det på bussen idag tror du som jag ? :o

2008-12-08 @ 23:26:48
Postat av: Johanna svar till "kränge"

haha aa det kan man tro, smygreklam säger vi!

2008-12-09 @ 00:56:51
URL: http://sjek.blogg.se/
Postat av: kränge

nåt sånnt äre lätt asså!

2008-12-09 @ 13:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0