fredag... eller?

vad händer med lovet? det har faktiskt gått sjukt fort men jag har iaf fått tiden att sova ut
och det var faktist det jag behövde... fast det finns faktist lite fler saker som jag vill hinna
med, men hur det blir med det får vi ju se..

Idag var vi ju på stan, eller jag kanske var inne i 2 eller 3 butiker, men folk är ju som
galna.. Först ska man panikshoppa dagarna före jul sen ska man desperatshoppa
dagarna efter jul? då pratar jag såklart om mellandagsrean, jag tror faktist inte jag har
köpt något på mellandagsrean som jag har blivit riktigt nöjd med..
det är ju typ den här "den här var billig och ser snygg och bra ut, jag tar den!"
fast endel kan ju faktist hitta riktigt bra saker med, så mellandagsrean ska vi
egentligen inte underskatta

när är nyårsafton?
när börjar skolan?


kan någon svara mig på någon av dessa frågor, men jag har för mig att
någon sa att nyårsafton var på onsdag, har jag rätt?



tja?


+ att jag är sjukt förkyld (somvanligt!).. men jag är glad ändå (somvanligt)

/S

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är alltid glad :D

2008-12-28 @ 14:05:03
Postat av: jennan

frågan är vad man ska göra på nyår? det är ju bara några dagar kvar nu och ingen vet exakt vad man ska göra käns det som

2008-12-28 @ 15:50:55
Postat av: jag går på din skola och har koll

skolan börjar den 7e

2008-12-28 @ 18:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0