Fredag, simhallen

I fredags blev det simhallen som sagt. Det kommer bli så att 1 gång i veckan kommer vi simma nu, för det var riktigt skönt och kul med lite annurluna träning. Hoppas bara att det inte kommer vara sådär varje fredag i simhallen som det var i fredags för det var typ 3 skolor där så hela simhallen var fylld med små barn som gick i allt från 4an till 6an. Och det var inte direkt sånna barn av det slaget som bara badar och har det kul utan de skulle såklart klänga på oss? Kalabalik är det rätta ordet. Det var ett gäng småkillar som följde efter oss vart vi än gick och det var riktigt irreterande måste jag säga. 5an gick dom i och jag trodde faktiskt att man var betydligt mognare då! "jag rörde vid henne" WOW grabben! "hejdå snyggingar" haha ja vi måste ha varit jävligt snygga med toffs mitt på huvvet och osminkade. Ganska roliga småkillar, känner mig grymt hedrad av att 5 killar på 10 år raggade på oss, riktigt coolt.

Men inne i bastun sen så satt det två jätte söta småtjejjer på 4 år. Dom började småprata med oss men det blev mindra trevligt sen när jag & sara går ut ur bastun då en av tjejjerna hänger efter och sedan klamrar sig fast vid mig som om jag vore ett träd. Jag kollar ner och allt jag ser är en tjock lite tjej som naken klamrar sig fast vid mig och hoppar och skrattar, som tur var hade jag med mig en stor handduk som jag hade lindat in mig i. Och såhär efteråt tänker jag "var jag också sådär jobbig när jag var liten?"

Mamma var jag det? För jag har allt sett att du läser våran blogg ;)
/ j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0