gästblogg

okej sara och johanna säger att jag ska gästblogga så jag får ta  att göra det såhär klockan två på natten ;)
haha eftersom sara och johanna ligger däckade nerå  , haha johanna såg jävligt trött ut när jag kommer in och sara ligger och kör tetris på johannas mobil min kommentar var ingett annat änn -johanna är jävligt full va? , haha men nu ligger dom och pratar så jag antar att dom mår ganska bra ! nu ligger johanna och sara och berättar vad jag ska skriva de säger att dom var jävlit grymma .. och jag vet inte riktigt om jag tror dom ;)
men nu blire sova för hela bunten..
sara&jojo -DEEEEEET BLIIIIIIIIiR !




godnatt / louise ( saras syster ) :D

haha !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0