jag är så grymt besviken

en av julklapparna igår var singstar ABBA och det var verkligen en hur bra
present som helst... men sen när jag läser på baksidan så finns inte
lay your love on me med :o
vad vill dom som har gjort skivan, det är ju en av de bästa låtarna för fan,
jag är besviken, grymt besviken på dom som har gjort spelet. ska det
heter "singstar ABBA" så ska fan lay your love on me finnas med.. punkt!

haha snacka om upprörd.. så arg är jag faktist inte.. det är sjukt kul att
sjunga de andra ABBA låtarna faktiskt men jag tycker nog att dom gjorde
en miss där.. för hur underbar är den inte när den är med i mamma mia?



aja, jag hade iaf världens bästa julafton!
tack till de underbara som finns i min släkt, vi är faktiskt bäst!

/S

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag blev riktigt besviken också måste jag säga!

2008-12-25 @ 16:50:01
URL: http://sjek.bogg.se
Postat av: Anonym

Jag älskar verkligen den låten :)

2008-12-25 @ 23:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0