Jag har sagt det förut men jag säger det igen

.. jag hatar söndagar.


Sitter med tanken i bakuvudet om att jag borde plugga naturkunskap och matte eftersom vi har prov i det i veckan. Känns som att varje söndag i mitt liv har gått åt att sova super länge och sedan plugga? det är orättvist.
Men om det är någon som är bra på naturkunskap eller matte så säg till.


kl:  20.34

Nyss tränat, nu blir det duschen sen.. plugg, as usual! Måste även tillägga att Spotify har förgyllt många ögonblick vid datorn. Älskar programmet.

Och imorgon är det bara genomgång av Temaveckan, så inga lektioner. Skönt!!





/ j

Kommentarer
Postat av: Tobbe

det har blivit en vardag för mig att plugga och sova den senaste tiden:P

2008-12-14 @ 15:54:30
Postat av: Johanna svar till "Tobbe"

mm.. det är illa!

2008-12-14 @ 20:23:22
URL: http://sjek.blogg.se/
Postat av: sofie

vad tränar du?

2008-12-14 @ 22:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0