knäck a la Johanna & Sara

Det är inte varje Söndag man vaknar upp och är sjukt sugen på knäck. I alla fall så
gjorde jag det och Johanna kunde inget annat än att hålla med mig när jag sa att vi
skulle baka knäck. Det var direkt ingen fråga heller, det var en order.
Fast vi visste nog inte vad vi gav oss in på där ett tag.. vi trodde att det skulle vara lättare
än vi trodde om man säger så. Men som alltid, så är det klart att det ska saknas några ingredienser.
Så det var bara för mig och Johanna att börja traska mot ICA. Och det var som att gå i strumpor för mig,
okej.. från och med nu lägger jag tygskorna på hyllan! (nöjd mamma?)

Väl hemma var det dags. Med mitt tålamod och Johannas bakkunskaper skulle vi göra den
första och godaste knäcken iår! Sagt och gjort.. dom blev faktist sjukt goda. Jag vet i alla fall vad jag
ska leva på den här veckan.

Men något ni kan hålla med om är att man blir ju bara så sjukt förbannad när man ska hälla i knäcken
i knäckformen.. OCH DEN RAMLAR! det måste vara det värsta med att baka knäck..
Därför var jag och Johanna så smarta att vi fördelade detta arbete, så vi fick göra en plåt var.. Så nu till
söndagens stora fråga.. Vem tror ni har gjort vilken plåt? Vinnaren kanske belönas ;)





/S

Kommentarer
Postat av: Abbe

duktiga ;)

2008-12-07 @ 23:39:59
Postat av: Anonym

Sara har lätt gjort den fulaste.

2008-12-07 @ 23:50:53
Postat av: Johanna svar till "anonym"

haha, det kan vara mycket möjligt!

2008-12-07 @ 23:55:06
URL: http://sjek.blogg.se/
Postat av: ^^

Johanna har nog gjort den övre hon är mer nogran ;)

2008-12-08 @ 08:15:04
Postat av: yasse

hahaha de är säkert sara som gjort den understa :D fett O-P på de sara :o

2008-12-08 @ 14:58:06
Postat av: Anonym

sara har ju lätt gjort den understa xD

2008-12-08 @ 20:37:33
Postat av: Belinda

Gud vad mysigt med knäck!

2008-12-10 @ 17:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0