Lite tidig kanske

Kom till skolan för 15 min sen, ja.. lite tidigt kanske. Men pappa var tvungen att vara lite tidigare på jobbet idag och jag orkade inte ta bussen. Jag har nog aldrig varit så trött som jag var i morse, okej så säger jag varje morgon, men det känns verkligen som så. Fast jag hade världens bästa dröm inatt, sådär bra att man känner sig så himla glad när man vaknar. Man brukar ju säga att drömmar kan bli verklighet, och om någon dröm jag drömmt i hela mitt liv så skulle jag vilja att just den här blev verkliget! Kanske löjligt men gud va lycklig jag skulle vara då.

Iallafall... om en halvtimme ungefär börjar min första lektion vilket är engelska, sen efter det har jag matte och sen efter lunch slutar vi.


Eftersom vi slutar så tidigt så tänkte jag och Sara åka till simhallen och simma idag, måste säga att det var nog närmare 100 år sen jag  var där. Ett tag åkte pappa, jag, Milotte&Elina (mina två systrar) till simhallen varje fredag tillsammans med våra "familjekompisar/grannar" Jocke, Jacob och Jesper. Men det kanske var när vi gick i 4an och 5an vi gjorde det så det var ju ett tag sen.

Och ikväll får vi se vad som händer, men Idol får jag faktiskt inte missa.

Nu är det bara 20 min kvar tills vi börjar 8-) ... Blir nog att gå och köpa en macka&juice nu för jag hann inte med frukosten imorse.

/ j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0