Lucia Movie-night

En mycket värd kväll med Sara, Martin & Filip på Lucia Movie-night. Det var 1 riktigt bra film och 2 som var helt OK! Den som höll mig vaken från halv 12 till halv 6 på morgonen var min kära vän Red Bull.

Kom hem klockan 7 på morgonen och då blev det sova för hela slanten, och sedan rusa till Lucia som min syster Elina var med i i Nykils kyrka. Riktigt fint var det. Efter själva Lucian var det lite lotteri etc i huset brevid. Mamma vann högtalare och Elina vann lite småsaker. Träffade även Carro & Cristoffer där eftersom Carros lillebror går i min systers klass.


 

 
Sara, pappa och farfar.                                       Syster Elina


Jag trodde att Lucian skulle ha ljus i håret, inte bananer?  


Ja juste, så ska det se ut.



Jag och pappa


Sara


Morfar, farfar och mormor på ingång


Syrran




                       
Lussebullen vi inte kunde bestämma vem som skulle få.. blev fight.
"Ditt shit är mit shit, och mitt shit är ditt shit"
 

/ j

Kommentarer
Postat av: Anonym

första filmen var bäst! 'yes man' eller va den hette :D

2008-12-13 @ 20:54:42
Postat av: emil

har sara tandställning?

2008-12-13 @ 21:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0