Mellandagsrea

Jag säger bara, aldrig igen.

Kom till stan runt 12 och hittade allt jag hade tänkt kolla på direkt och jag klarade ut eventuella byten ganska så snabbt också, fast skor hittade jag tyvärr inte och det måste jag hitta nu innan nyår.
Men jag hittade 2 andra par skor som jag ska köpa. Bara vanliga sköna skor som är snygga till jeans men vet inte vilka av de här jag ska köpa? Dom ser ganska fula ut på bild faktiskt med iaf.
Det är inte riktigt dom Niken heller men hittade ingen bättre Nike-sko som liknade dom men ni förstår principen.
Vilka är snyggast?

   

Efter ett tag iallafall så började folk välla in, det var sjukt. Inne på Gina tricot gick det ju knappt att andas!
Ae som sagt aldrig igen. Men sen kom Sara och rädda mig, tänkte äta på Ming först men så kom vi på att dom inte har någon lunchbuffé idag så det blev en Seve´s tillslut. Sara och jag har inte setts på en vecka nu så det var grymt skönt att träffa ungen!!

Snart kommer farfar och då blir det lite julafton igen, ska äta gott och ha det mys! Sen kanske det blir hade tydligen Robban fest ikväll, men vi får se hur det blir.

/ j

Kommentarer
Postat av: nike

dom som är nike är snyggast

2008-12-26 @ 19:54:24
Postat av: sanna

le coq tycker jag är snyggast, har kollat på dom själv faktiskt

2008-12-26 @ 21:07:00
Postat av: Anonym

inga av dom. köp högklackat

2008-12-26 @ 21:17:19
Postat av: elinn

jag kan inte se bilderna så jag kan inte avgöra vilka som är snyggast men på nyår ska du ju ha högklackat.

2008-12-28 @ 18:05:25
Postat av: Johanna svar till "elinn"

Okej, aa på nyår ska jag självklart ha högklackat :)

2008-12-28 @ 18:13:28
URL: http://sjek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0