Onsdag, full av möjligheter

Sälja mobiltelefoner i skolan, det var Alex och jag bra på, ujuj. "Tjeeeeeeeeeena, ser att du kollar på våran nya Sony Ericsson T334DQ Rt55. Skiiit bra!" Alex gör dagarna värda att leva för.

Efter en underbar dag i skolan (förutom att Sara mådde dåligt och fick åka hem.. ) så gick jag, Alex & Lea på stan lite. Sen gick Alex hem, klok nog som han är så tänkte han på naturkusnkapsprovet som vi har imorgonbitti som jag också borde lägga lite tankar åt. Men det hade jag inte tid med i eftermiddags vet ni. Jag och Lea vandra runt lite, men det ända jag hittade var en............................... korthållare? eh ja. Sen gick vi till Coffeehouse by George där Ante jobbar. Alltid bra att ha kontakter sådär när plånboken inte är överflödig såhär till julafton.

Och imorgon blir det nog Motala, Harrys. Kan bli riktigt värt faktiskt även fast det inte låter så värt med Motala.. lite långt men sånt har man ju fixat. Men åter till nuet, jag måste plugga, härligt.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0