Söndag

Jag brukar hata söndagar men eftersom att det är lov så känns det mycket skönt med söndag.. förutom att jag är sjuk. 

Har varit med filip igår & idag har bara tagit det lugnt eftersom att båda är typ sjuka.
Klart att man ska bli sjuk lagom till lovet. Jajjemän. Har blivit en hel del film med syskonen och Filip dom här två dagarna iallafall. 
För en kvart sen åkte han & min äldsta lilla syster Milotte in till stan, han var snäll och skjutsa henne dit för hon skulle tll en kompis, så nu är bara jag & Elina hemma. Vi satte igång bastun nyss så nu blir det bastu och mys.

Jag säger bara att  nu taggar vi maskeradparty!



/ j

Kommentarer
Postat av: p

han behöver ju inte klä ut sig iaf om han inte vill se lite maskulin ut ;)

2008-12-21 @ 17:28:39
Postat av: Anonym

var och när är det maskeradparty?!

2008-12-21 @ 18:45:18
Postat av: Stefan W

Wohoo!

2008-12-21 @ 18:51:46
URL: http://stefanweei.blogg.se/
Postat av: kim

jag ska ha maskeradparty i mellandagrna om ni vill komma!

2008-12-21 @ 18:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0