Tänk att..

.. imorgon när man ska gå och lägga sig så tänker man "imorgon är det julafton!" Det är underbart!

För dom som undrade så gick det bra Lippe idag på stan, det blev catfight utanför Karamello mellan två andra hundar och då fick Lipton spelet men det ordnade sig. Blev lite blodbad där ett tag men men.

Vi brukar spela Hazard på julafton ibland och det här året blir de det så Elina & jag köpte paket till det idag också. Riktigt skönt att vi hann med de sista paketköpen till iår med (eller mammas sista julkapps-köp) ... Nu sitter syster här brevid mig vid bordet och slår in lite presenter.. jag tycker verkligen om julstämningen!!

Imorgon hade jag tänkt mig att jobba, men det blir inte av. Jag är fortfarande sjuk så det får vänta. Så imorgon blir det en slapp-dag med min efterlängtade Sara!


<3

/j

Kommentarer
Postat av: emma

johanna, vart har du köpt din jacka? :)

2008-12-22 @ 23:18:09
Postat av: johanna svar till "emma"

Jackan är köpt på Stadium.

2008-12-22 @ 23:20:25
URL: http://sjek.blogg.se/
Postat av: Ann Onym

riktigt snygga

2008-12-23 @ 00:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0