Typiskt

Slutade skolan klockan kvart över två idag. Kan man säga klockan kvart över två? Låter helt psyk. Aja, var helt slut så jag & sara bestämmer oss för att åka hem till henne och sova några timmar sen plugga på rättskunskaps prov som vi har imr, vilket jag egentligen skulle ha haft idag men jag gör det imr ist. Madde kommer få damp..

Vi kollar på klockan och tänker "okej det är 20 min kvar tills bussen går, då kan vi åka upp till 5an och chilla lite" vi åker upp och blir genast stoppade av en body builder som krossar sig fram genom korridorerna. Hans namn är Farre, men han är väldigt snäll. Vi vandrar sedan vidare in i det såkallade mysrummet/uppehållsrummet/biljardrummet, ja som sagt kärt rum har många namn, och där inne greppar jag tag i en gitarr och spelar en liten snutt för alla på infokomp, alla apploderar och skriker mitt namn. Men efter ett tag kommer vi på!? KLOCKAN, jag liksom glömmer bort tiden där när jag sitter och spelar på scen och bara njuter av ljudet av folk som skriker mitt namn. Men det är sånt man får vänja sig vid, så enkelt är det. Men iaf, KLOCKAN!! det är två minuter kvar tills bussen går och vi reser oss upp och rusar mot hissarna, hissen kommer som på beställning och vi är påväg neråt. Väl nere springer vi ut ur hissen och ut ur den underbara byggnaden och sedan ut på s:t larsgatan till destination 13s busshållsplats. Vi kommer till ett övergångställe och det blir en RÖD gubbe. Ja det är sant. Vi blev tvungna att stanna, vi ser 13 stå där otåligt men han väntar så snällt. Det bler grön gubbe, och vi rusar!! Men vad gör inte Johanna då!? Jo han RAMLAR! Mitt i övergångstället, och det är sant, hon ramlar. Alla kollar och hon reser sig upp som om ingenting har hänt och rusar vidare, hinner med bussen och alla levde lyckliga i alla sina dagar. Det är sjukt.




/ j

Kommentarer
Postat av: Malla

Det är inte lätt tjejen ;) haha

2008-12-08 @ 21:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0