måndag

är det jag som inte orkar att göra någonting nu när det är lov..
och allra helst inte när jag mår såhär.. jag och syrran hittar
på saker och ligger inne för att pigga upp varandra, och vi
lyckas faktist riktigt bra. som idag tillexempel har vi varit på ikano
och jag hittade faktist ett par nyårsskor. jag i klackar? aej jag vet inte asså..
men det är väl upp till bevis på onsdag, dock är dom faktiskt inte så höga.
men för migsom aldrig ögt eller haft på mig ett par skor med klack är det en utmaning..

hoppas bara att jag lyckas bli frisk tills tills men jag säger bara.. det ska jag!! så oroa er inte kära vänner


sitter nu på syrrans dator så tänkte lägga in lite bilder sååå enjoy!

    
   
det här minns jag så väl,
när vi knöt fast en heliumballong
på johannas väska, söt hon var när
hon gick omkring där i sthlms storstad



men eftersom att bloggen inte ville funka igår så får jag väl sluta här..

så nu, ska jag in till stan och fixa mina naglar :) sen får vi hoppas att min kroppstemperatur
går tillbaka till 37 grader igen..

Puss&Kram /S

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha stavfel?

2009-01-01 @ 21:39:13
Postat av: johanna

det där med ballongen var bra, då tappade niinte bort mig iaf!

2009-01-04 @ 23:22:55
URL: http://sjek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0