Stekarn

Nu sitter jag här igen, ska göra läxor men den här apparaten dyker upp helatiden. Msn är inte oskyldig heller. Jag ska stänga ner det där dumma programet!

Pappa sitter mitt emot mig och jobbar med lite av hans saker, fick nyss hjälpa honom lite med vilken layout jag tyckte var snyggast. Han jobbar nämligen på en reklambyrå, Ekermann reklambyrå. Mamma åkte nyss till mormor & morfar för att sova där för att imorgon ska hon till stockholm med mormor. Kom ihåg vad jag önskar mig nu mamma ;)
Mina systrar vet jag inte vad dom gör och jag vet inte varför jag skulle skriva det heller, vet inte ens vad det här inlägget går ut på, jag ville egentligen bara ta en paus från allt plugg. 

Men ska kanske ta en promenad med hunden och Jacob snart, det snöar här! "Mycket mulligt, mycket mulligt." Ingen förståelse alls får du om du inte har sett  den här - http://uk.youtube.com/watch?v=B7OBpU-2yu0 


"Hej jag heter Rikard Lind, jag är 19 år" från 2.07, riktig stekare... hah!




nej nu måste rusa, 
/ j


Kommentarer
Postat av: linnea

sööt

2008-12-11 @ 19:38:06
Postat av: oZk

åååh sommaaaar :D

2008-12-11 @ 20:40:37
URL: http://ozk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0