2 december.

jag kan ju inte direkt säga att jag lider av att vi inte har några läxor
den här veckan, så sjukt skönt!

...och endå har jag aldrig varit tröttare? har känns mig hängig hela
dagen och min hals mår inte alls bra. Trotts detta mosade jag i
mig tre hela potioner tacos nyss..

Och alla som känner mig vet
ju hur mycket jag ogillar fisk.. men var tror ni inte jag gör.. mosar
i mig hela fiskjäveln idag i skolan, är det likt mig?
Jag och Farre ändrade nog  på våran vana att hata fisk idag..
"jag hatar egentligen fisk, men du verkar ju tycka om det" "naefan..."
men och andra sidan är ju fisk riktigt nyttigt också. Vad stolt jag är då
när jag vet att firren ligger i min mage.. Naej usch, jag hatar fortfarande fisk.

Efter skolan gick jag och Johanna till martin och där fick vi julmust och pepparkakor
sen skulle vi fixa biobiljetter, men bion hade inte öppnat. Hoppas att dom har
lyckats fixa nu iaf. Sen när jag kom hem blev det bakning med Marcus och Maddis, som
förövrigt firar ett halv år idag, fy vad tiden går fort, men grattis :)

/S


Kommentarer
Postat av: Johanna

Biljetterna är bokade ;)

2008-12-02 @ 21:53:31
URL: http://sjek.blogg.se/
Postat av: ante

vilken filmililim?=)

2008-12-02 @ 22:39:22
Postat av: Sara

Lucia movie night :)

2008-12-03 @ 20:19:48
URL: http://sjek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0