"vem har fisit"

"det kommmer hääriiifråååån!"

Sjuk kväll! Och sen avslutning på det.. gött!



Efter avslutningen i fredags så gick jag och Farre på stan ett tag, åt och lite så. Medans Sara åkte hem och hämta saker till simhallen. Sen mötte jag upp Sara och vi fick skjuts till Simhallen av mamma.  Syrran Elina (11år) och hennes kompis följde och med dit. Så medans som hoppa omkring och lekte försökte vi oss på motionssimmet som vanligt med det gick inte alls bra. Så det blev bubbel & ångbastu i 3 timmar :L

Men vaknar idag av att jag inte kan andas. Jag är ganska sjuk ja. Men det går över, jag är ändå lycklig över att bara få vara hemma och ta det lungt med syskonen & kolla på film. Mamma & pappa är ju i Örebro och hälsar på tomten. Dom sa att det handlade nått om julklappar

Men nu ska jag sätta på första filmen av alla 100 stycken jag ska se ikväll....



shut up and drive

/ j

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt!!

2008-12-20 @ 19:34:34
Postat av: Tobbe

haha vem har fisit ? :P haha

2008-12-20 @ 20:25:27
Postat av: sean da man

"DET KOOOMMMMER HÄRRIIIFRÅÅÅÅN"

2008-12-21 @ 00:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0