ZZzzzz

Äntligen färdipluggad? Så kan man säga va? Även fast jag inte känner mig helt färdig
så har jag ändå pluggat sönder mig.. Det här är faktiskt ett av dom proven som jag har
pluggat extra mycket på, även fast det känns som jag inte har lärt mig någonting.
jaa, jag har nog suttit och pluggat i två timmar i streck (bortsätt från den där halvtimman som
jag pratade i telefon med johanna) Och när vi har det här provet om alkoholer och massa
kemigrejer tänker jag tillbaka på 9an, hur värt var det inte då? och hur seriös var jag inte i skolan?
jag längtar faktiskt tillbaka till dessa tider ibland! Nog om skolan..

Klart så ska jag ha åkt på världens förkylning såhär till jullovet.. Min dagliga otur! Jag kan nästan
inte komma på någon gång då har varit helt fri från sjukdomar.. Men imorgon ska jag åka iväg
till skolan och göra provet i alla fall..

haha, youtube förgyller mina dagar alltså.
Och hon sjunger ju bara så sjukt jävla bra, jag älskar
verkligen personer som sjunger bra!! så sjunger ni bra? Känn er älskade.. Och hallelujah är ju bara
underbaaaar

 

+ att jag har en spanskauppsatts som ska vara klar imorgon, jag dööööööör.. jag är ju fan sjuk!


/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0