En onsdag

Idag har jag tillbringat förmiddagen med Filip och Kåhlin. Kan säga att vi var riktigt sega efter gårdagen. Var vid ån och chilla med folk sen vidare till stan! :) Tog taxi hem vid halv 1 någon gång och sen lagade vi mat vid 1 tiden, sen satte vi på filmen The Notebook, mycket värd film! Fille somnade direkt så jag och Kåhlin kämpade oss igenom filmen, sedan när den va slut så gick vi upp och städade lite efter oss i köket och sedan satte vi på ännu en film, fattar inte hur vi orkade, men det var trevligt! :)
Efter den filmen var klocka 05:30 och då vaknade Fille, han fixade bäddsoffan och där fick Fille och Kåhlin sova medans jag fick en hel säng för mig själv ;)





Ae men nu ska jag gå till min syster som tjatar om att jag ska fixa lite fika åt henne.
Fika klockan halv 10? aa men det är lungt


/ j

Kommentarer
Postat av: JJJ

vart har ni köpt era chinos ?? :)

2008-07-18 @ 16:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0