hej igen sverige!

nae jag ville verkligen inte åka hem när jag och frida vaknade imorse, dagen igår kunde ju inte bli mer än perfekt, underbara människor det finns asså! men hela veckan har varit sjukt underbar.. från att ha legat och stekt hela dagarna (okej, det där var inte sant) men nästan hela dagarna till att komma hem till ett äckligt och regnit sverige, nae fyy! det ändra jag ser fram emot är att träffa alla, och en viss Johanna Ekermann som jag saknar något så otrloligt! men eftersom vi sa "det som händer i cypern, stannar i cypern" så ska jag inte avslöja allt för mycket, men är ni nykikna på vad som har hänt så kan ni ju alltid fråga? hur många bilder som helst har vi ju också tagit och jag vet inte om jag orkar lägga in några, eller vad tycks? ae nu ska jag packa upp och sen får jag se om jag ska träffa iss? :D ha det så bra så länge, dagens ris går till sveriges otroligt fula väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0