hello sunshine!

Tjenamors vad dålig jag är på att uppdatera. Iof så förväntar jag mig faktist inte att någon är här inne och läser, men jag ser allt att det finns några stycken så nu ska jag vara lite rolig, eller något.

Gårdagen spenderades med Linda och vi åkte upp till video och hyrde film och så såklart köpte vi chips också, för dom som inte vet så är vi tjockast tillsammans. Sen sov Linda här och det första hon säger när hon vaknar är "fy fan vad skönt jag har sovit inatt". Alla andra brukar hata att sova på den röda soffan men Linda är ju lite speciell + att hon inte märkte att jag låg och hostade konstant i typ två timmar och höll på och dö, så fick jag leta fram astmamedecinen i mörkret och tillslut somnade jag. På tal om medecin så har jag fått en ny medecin som jag ska ta i sex månader :o Eller medecin och medecin, det kommer iaf förhoppningsvis att bli bättre, inte med astman då men det är en lång historia (care?) Iaf så åkte jag och Linda till Berg eftersom att det fina vädret inte svek, tack och lov, trodde nästan det ett tag men icke.. Så låg vi där och schtekte och badade, och sen när vi kom hem så slängde vi oss i poolen, asså härligast. Sen kollade vi bara på film och nu har Linda lämnat mig ensam :( även fast vi ses imorgon ;)

hur värt är inte berg så här års då?

Sen har ju Iss kommit hem från huvudstaden nu så imorgon blir det nog utebion. Och sen kommer Johanna hem imorgon också, kanske världens mest saknade unge just nu. Så henne får jag träffa på torsdag, negerungen! ;) men ha det bra ute i solen alla! /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0