myskväll!

Jag vaknade tidigt idag med, som jag gjorde igår också.. Haha jag har börjat med att vakna innan issa så går jag och gör saker som behöver göras tex vattna blommorna och tömma diskmaskin, så får hon vakna när hon vaknar, haha.. Hon har ju flyttat in här nu då :D Det tog ett bra tag innan jag fick upp Marcus ur sängen med, och alla som känner honom vet vad jag menar.. Men vi hittade iaf present till mamma tillslut :)

Sen kom en riktigt efterlängtad Johanna till mig och vi gjorde milkshake och gick på promenad, duktiga vi är :) Då mötte vi också Iss och sen gick vi hem till mig och chillde, rökte vattenpipa och hade allmänt mys :) pratade om allt mellan himmel och jord..

Och nu sitter jag är med en liten Iss framför mig och sen ser jag också den möggliga poolen, haha den är GRÖN igen! Och imorgon blir det somsagt Vis-festivalen med Murre&Issen, och jag är sjukt laddad faktist, så atte se you there! Nu ska jag förtsätta att vara lite social mot iss + att jag är sjukt sugen på chips, men det finns tyvärr inget att göra åt saken :(

/S

Kommentarer
Postat av: issss

nae var fan är chipsen?! :D JAG ÄR SUGEN

2008-07-10 @ 23:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0