Onsdag

Nu sitter jag och har precis duschat. Pau är här och vi har solat hela förmiddagen.
Snart ska jag in till golfklubben och träna med Calle :) efter det hem och fixa iordning mig
och dra vidare till Lillsjön med lite folk.
Skriver med ikväll kanske.

02.13 - Kom precis hem, är inte alls trött så tänkte att jag kanske kunde sätta mig här och skriva lite om dagen. Det blev ju inte riktigt som jag skrev där uppe då. Efter att jag och Pau hade fixat iordning oss så åkte vi in till stan och satt i domkyrkeparken och åt jordgubbar & bara pratade om allt mellan himel och jord. Sen kom också Roy och joinade ett tag. Efter det gick vi ner mot stan för att möta Lotta och Johanna, men då mötte vi Yasse och Bette på vägen så stannade och prata med dom ett tag. Blir att ses snart?
Sen blev klockan 6 och då var det dags för mig att dra för att jag skulle till golfklubben och träna, träffade Sofie och Sanna där. Efter träningen åkte jag hem med pappa hem och fixade iordning mig, sen kom Fille och Danell och hälsade på i 5 min sen drog dom vidare till Gårasjön, för det var dit vi skulle, inte Lillsjön som jag trodde först. Sen kom iallafall Chrille, Carro och Emil och hämtade mig så åkte vi vidare till Gårasjön, där också Jonte, Joar, Christoffer, Olle och Oscar var.
Fille hade med sig sin vattenpipa, men glömde ju förstås folie.... så vi fick ta från engånsgrillen en bit men det funkade ju ganska bra det med :p aja, sen vid tolv nån gång åkte vi till Mantorp för att ta något att äta, eftersom att vissa tjockisar inte blev mätta på korven?
Aja, det var en trevlig kväll. Men nu ska jag sova..

Sen vill jag bara säga att jag saknar Sara Embe Kåberg väääääääääääääääääääldigt mycket!!



/j

Kommentarer
Postat av: yasse

lätt att vi ska ses snart! <3

2008-07-04 @ 16:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0