Sommardag

Nu har jag inte skrivit vad som har hänt på ett tag känns det som. Var i Leksand över helgen och var med på Dalman Cup (golftävling) och vann :) På måndagen var jag med Paulina heladagen. Vi gick på stan med Alex ett tag, har saknat honom sjukt mycket! Sen så kom också Frida och hennes kompis och joinade en liten stund.

Sen igår så blev det att ta det lungt hemma med Paulina en stund sen så var det golftävling för min del. Scramble tävling med Björn, Roy, Jerker och Jocke i mitt lag ;) haha. Aa.. det gick ju sådär men det var kul! Efter tävlingen som var slut vid 7 fixade jag iorning mig och åt på golfklubben, sen skjusade pappa mig till station där Sofie, Helen, Paulina, Lina och Lotta väntade! Sara och Issa skulle också följt med men dom stanna hemma ist :( kan förstå det för att Sara lär nog vara lite sliten efter sin Cypern rese med Frida ;)

Men aa sen tog vi tejjer tåget till norrköping och festa lite, MYCKET värd kväll måste jag säga! Tack tjejjer

/j

a n t i n e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0