Onsdag

Kände mig lite halvt tvingad till att skriva nu även om jag inte har så mycket
vettigt att skriva..  I måndags kom ju jag hem men det har ändå inte hänt
så mycket sen dess.. Mycket tid har jag spenderat med iss iaf :)
Vi var på stan igår och idag och för min del så blev det att inhandla sånna
saker som jag verkligen behöver, hämtade bla ut mina efterlängtade linser,
så nu kan jag se igen :D Nae värs, men ni kommer få se mig brunögd nån månad
fram över iaf.

Jag saknar johanna hur mycket som helst men hoppas på att jag får träffa
ungen imorgon. Det blir också att gå upp tidigt för mig och Marcus eftersom vi ska
städa hela huset och köpa preset till mamma och så. Sen på fredag bär det förmodligen
iväg till Vis-festivalen.. Måste bara tala om att jag lever på tacos nu för tiden,
det blir lätt så när inte mamma är hemma och kan tillaga maten!
puss på er snyggingar!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0