Sjuk, sjuk, sjuk

Kom precis hem från min kära sara. Jag, hon & issa tillbringade gårdagen först i Berg och lyssnade på Magnus Uggla och Håkan Hellström, mycket trevligt! Blev även inbjudna till en födelsedagsfest, haha!

Efter det så tog vi bussen till det berömda Malmslätt, hem till Davve där det befann sig lite folk. Men när vi varit där ett tag börjar jag känna att jag mår lite dåligt men tänkte inte mer på det. Kännde mig super seg så det var lite tråkigt. Men när jag kom hem nyss så förstod jag vad som var felet, jag har feber. Jag sa det till sara imorse "det känns som att jag har feber?" och mycket riktigt.. 38.4 graders feber. Känns jätte bra nu när vi ska åka till Kroatien på Onsdag. Men det är bara att dricka mycket och få i sig massa vitaminer, tror jag? Det ska iallafall vara bra har jag hört.

Men nu måste jag gå och packa känner jag, har egentligen ingen lust för att jag är alldeles för trött och seg, men vad jag man inte för en resa till Kroatien.

/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0