FREDAG!!

Sitter här och kollar ut på det regniga vädret, det har faktist blivit en vana så jag försöker inte bry mig om det! jag väntar också på min sjukt sega bror som ska komma hem med pizza till mig, har kanske väntat i 2h nu, han är allt bra seg! Efter att jag har tryckt i mig min feta pizza så ska marcus och jag baka en tårta till mamma (hoppas inte att hon läser det här eftersom det ska bli en överaskning!)

Nu kom moster och kusin förbi och skulle hämta caben, ja det är mycket som händer här idag, och marcus har fortfarande inte kommit även fast jag har stått och pratat med dom i en halvtimma.. Jag står inte ut med sega människor så är det bara.. Känns som jag är som en mamma för han, men det behöver han tycker jag, haha ;D

Sen drar vi som sagt till vis och det ser faktist ut som om himlen börjar synas lite nu, Ja jävlar det kommer ju bli finväder! ;D SO LONG!

/S

Kommentarer
Postat av: narr

najs bild

2008-07-11 @ 19:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0