VIS!

Men va kul då......... Fjällar gör jag över hela verkligen HELA kroppen + att jag har blåmärke på röven (haha, vad fult det låter) för att jag ramlade igår + att jag har sjukt ont i magen.. Asså självmord på den här dagen.. Fast om man tänker på dagen igår så kan det nästan ha varit lite värt det ;D

Haha, sjukt! Marcus och Tim skjutsade ner oss till Västervik vid 4.. Haha sjukt rolig resa, garvade konstant. Sen möter vi Muffe på stationen och det blir lite problem med vart vi ska bosätta oss. Så vi frågar en äldre dam om det finns en skog i närheten, och hon förklarade så snällt och var så trevlig, och sa att det fanns en bakom brandstationen. När vi sedan börjar traska mot brandstationen ropar hon efter oss att hon har ett rum som vi kan få sova i? aa men visst, Dans bed and breakfast på dirr bara, chill!! Sen drog vi till Festivalen och träffade massor folk, ae jag säger bara galet kul kväll fyfan! Även fast jag kom bort från flocken ibland så klarade jag mig, och jag är hel och fin idag, fin vet jag inte? men hel iaf ;D

För bilder kan ni kolla issas eller muffes bilddagböcker, issthashit & muffee


/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0