äääntligen ledigt


nu har jag avslutat sista dagen för den här veckan på sommarjobbet.. och det blev verkligen
roligare än jag trodde & jag bara älskar sällskapet, alla söta ungar, alla ledare och självklart
alla trevliga vuxna! har fått många skrattanfall denna vecka + att man känner sig så omtyckt
av dom små. så har man ju fått smeknamn också, såsom mamma&stora syster. åh, jag
verkligen älskade min grupp och jag kommer sakna dom otroligt mycket då jag kommer få en
 nu grupp nästa vecka, men ni måste ju hålla med mig, ganska värt att få pengar för att leka?
och i helgen vet jag inte om jag har några särskilga plans men det är ju alltid sånt som märks,
 jag älskar när man inte har bestämt något och plötsligt så står man där och har hur många
 planer som helst. vi får väl hoppas på att jag får träffa frida&johanna i helgen iaf. och sen
 efter nästa vecka då man har jobbat klart helt så är det bara att slappa och ta dagarna som dom
 kommer, sånt gillar vi!

och imr är det
redan midsommar? jag tror inte att jag hänger med riktigt!

nu blire mys med syrran, väärt!     /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0