i don't care about you, it's friday!

iof så är det inte fredag längre men eftersom att jag kommer sammanfatta lite om torsdagen och fredagen så får det bli så... torsdagen började med att jag cyklade iväg mot ica för att möta iss med fetaste packningen, haha ni skulle sett mig när jag kom där cyklandes! sen när jag börjar närma mig ser jag iss men hon ser inte mig, så jag skrämmer livet ur henne och hon får förstårs panik och skriker det högsta hon kunde, hah... sen skulle vi cykla iväg och iss och jag fick turen att cykla med den söliga gruppen, det gick ju inte fort direkt! iaf, senare på kvällen blev det lägerbål och iss och jag var dom enda som kunde dom fulständiga sångerna :L haha det roligaste den kvällen var ju ”-vad betyder det här då? (sweet dreams) –svettiga drömmar?” iss och jag garvade ju iaf och JA våra barn är sötast! Men senare på kvällen blev det ju lite svårt att sova, vet inte riktigt vad alla höll på med, speciellt inte j, men vi somnade sen iaf.. sen idag så skulle vi hjälpa till med frukosten, men försover oss självklart, och det kom ju även med på klaglistan senare på dagen! Men det är klart, något måste man ju ha att klaga på? Det har vi lärt oss att leva med efter dessa två veckor! Men gud vad man kommer sakna det, fick nästan en tår i ögat när man skulle säga hejdå till alla barnen..

 


Efter hela kalaset åkte jag och mamma iväg och skulle köpa massor saker som var tvunget att inhandlas, men så är det ju när man ska utomlands ni vet. Så det blev lite saker från ikano men också från ÖB där vi fick ett meterlångt kvitto. Efter allt detta kom äntligen linda till mig, och vi skrattade och hade roligt som vi alltid har :D kommer sakna den tjejen! Måste också säga att jag har också börjat packa nu, kanske inte lika duktig som frida, men jag har iaf börjat och jag längtar så sjukt mycket, ingen kan nog vara mer taggad än vad jag och frida är just nu! Men nu måste jag sova, är hur trött som helst pga att vi gick upp kvart i åtta idag + att jag har ont i ryggen eftersom att man har fått gå runt och bära på massor ungar i ca två veckors tid, men det var det värt det! GOODNIGHT!

 


 

/ S

Kommentarer
Postat av: Emmapach

sarrepach jag saknar dig... och issa. massa.

2008-06-28 @ 13:00:11
URL: http://nobodyputsemmainacorner.blogg.se/
Postat av: Sara

åhh, vi saknar dig med emma!!<3

2008-06-28 @ 19:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0