måndag igen

nu är vi inne i den andra veckan på sommarlovet.. någon mer som tycker att det har gått fort? den andra veckan på sommarlovet betyder också att det är anda sommarjobbsveckan.. och idag var det en ny grupp som gällde, tycker redan om den :) även om det var lite fajt idag, allla barnen börjar bli mer och mer katiga och dom vuxna var lite halvt tjurga idag, men vi klarar oss ändå, jag och issa garvade igenom dagen iaf, vi gjorde muffins utan mjölk och ägg, dom var faktist as goda men man vart supertorr i munnen.. ae, dagarna går sjukt fort och det är mer än värt sommarjobb!, kommer sakna det sen..

ingen kan väl ha missat åskan inatt? jag kan erkänna att jag var faktist rädd. kändes som den skulle slå ner i mitt rum eller något. lollo sov här inne så det blev lite tryggare. men jag fick inte mycket sömn pga av åskan, för det första var det sjukt läskigt när man såg blixtarna och för det andra så blev man galen på bullret, men vad säger vi, svensk sommar! så idag när jag kom hem från jobbet somnade jag och sov till kl åtta, först trodde jag att den var åtta på morgonen så jag var beredd att börja göra iordning mig, men förstod ganska fort att det fortfarande var måndag... men en sak, kommer jag kunna sova nu?

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0