Måndag

Tänkte bara påpeka en sak i det Sara skrev alldeles nyss, det där med åskan. Alla jag har pratat med har legat sömnlösa inatt, till och med hela min familj. Men jag, jag märkte ingenting? Har verkligen ingen förklaring till det men det kanske beror på att jag inte ville lämna min underbara dröm ;) .. helt sjukt.

Ae nu måste jag sova känner jag, inte för att jag vet hur det ska gå till för att jag är inte ens trött. Kan bero på att jag gick upp klockan 2 idag... anyway.. goooooodnight people!

/j



Kommentarer
Postat av: kimpaaa

johanna, jag ska säga dig att jag märkte inte heller något utav åskan :o

2008-06-25 @ 22:04:32
URL: http://kimberlyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0