Onsdag

Idag blir det en sån där rörig variant igen, jag skriver med vanlig text & sara med kursiv.
Dagen började med att ligga ute på terassen och sola med syrrorna, himla fint väder var det. Sen tog jag & Milotte bussen till stan och gick omkring och kolla lite.
På morgonen var det fint väder ja johanna, men vad hände sen? Vi åkte iaf och badade idag med småttingarna, och när jag vaknade så tänkte jag bara "yes idag kan jag steka så jag är lite brun till vi åker iväg iaf" men blev det något stek? nae, för precis när vi hade landat i glyttinge (jag vet, mysigaste badstället..not) så kom ju dom där molnen, som man bara har lust att damsuga upp.. men vi hade kul ändå, spelade kubb, lekte underhökens vingar kom, spela brändboll och hade sådär kul som vi brukar ha :) En sak som jag måste berätta var att jag luktade bebis när vi var på badet enligt isss, ja lång historia det där..

(här är våra snygga hjälmar som vi
får cykla omkring med, vacker syn det där!)

Ungefär klockan halv 5 möter jag upp Sara, för att tillbringa våran sista dag tillsammans innan vi skiljs åt i två veckor. Kommer sakna henne gryymt mycket!! När vi kom hem till henne så fixade vi lite sen tog vi väskan med godis, läsk, chilinötter & annat + pipan & satte oss på berget & chilla,super mysigt!
Johanna och jag bestämde oss altså att mötas i stan halv 5.. och jag slutade jobbet vid halv 4, cyklade hem som en galning. duschade håret (var verkligen tvungen, skulle klippa mig och det luktade usch) sen var jag tvungen att ta bussen som gick vid fyra.. men genom att springa till bussen så hann jag :) och när jag kommer fram till busshållsplatsen möter jag cornelia, kul att prata med den tjejen lite =) och så klart när jag sitter där börjar ju mitt finger blöda som jaa, jag vet inte vad, inte kul :( sen när vi kommer fram till kungsgatan där jag ska gå av så glömmer jag ju att trycka, typiskt mig, så jag fick gå upp till kungsgatan där min frissör ligger. men det var värt det för håret vart super bra, lite kortare och mycket tunnare, och jag trivs som fisken i vattnet med frisyren!! sen satte vi oss på berget som sagt och det var super mys, och så kom jag också på hur mycket jag kommer sakna johanna :(

Och imr drar jag på seriespel med laget och sen Liseberg på Söndag så jag kommer inte hem förns på Måndag.
Och jag drar till ledberg och sover över där med sommarjobbet, haha får se hur den lilla trippen blir, jag gissar på riktigt lyckat, vad tror ni?


lite bilder från våran myskväll :)


/j&s

Kommentarer
Postat av: N I C O L E

Ha en bra kväll ! Kram N I C O L E

2008-06-25 @ 22:50:33
URL: http://kiwiz.blogg.se/
Postat av: Marcus

äre mitt f.d vattenpipsplace där polisen kom och inspekterade? :D

2008-06-25 @ 23:55:03
Postat av: Sara

klart! nu när han har flyttat där ifrån så kan vi ju röka bäst vi vill ;D

2008-06-25 @ 23:59:03
Postat av: lugge2000@hot

vem av er e de som spelar golf.?



vilken klubb???

ska flytta å måste veta vilken klubb man ska spela för där ni bor!

2008-06-26 @ 22:55:44
Postat av: Isss

aa bilden var ju skitsnygg sara ;)

ska aldrig mer lita på dig(!!!)

2008-06-27 @ 16:56:16
Postat av: Sara

lägg av! både du och jag vet att den är snygg :D

2008-06-27 @ 17:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0