packapackapacka!

Egentligen orkar jag inte skriva (taskig jag är) men eftersom jag åker utomlands imorgon så känner
jag mig lite halv tvingad.. Idag har jag varit på stan med frida, och vi glömde bort tiden lite så när kl
var fyra hade vi inte hunnit köpa våra tröjor så vi fick åka till ikano och inhandla dom plus ett x antal
tidningar, närmare bestämmt 6 st.. haha.. Sen åkte jag hem och var helt inställd på att jag skulle gå
på bio med issa, jag var sjukt taggad! Aldrig varit så pepp på att gå på bio.. Men såklart så tvingar
mamma mig att vara hemma :( bara för att jag måste umgås med familjen, kommer ju inte träffa
dom på ca två veckor nu, eftersom att dom åker till turkiet den fjärde. Så nu har jag bara varit med
familjen, ätit jordgubbar och sett på film, thihi :D Nu blir det forstätta packa igen, har ett antal saker
som jag måste packa ner.. Och bara för tio minuter sedan påminde mamma mig om att ha med mig passet...
men PUSS på er och ha det bra! kanske hinner skriva något litet imorgon eftersom att vi åker vid halv 12.

/S


Kommentarer
Postat av: Dammit

sweeetiiie :D

2008-06-28 @ 23:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0