Söndag

Har nyss hoppat ur bilen och packat ur alla saker. Jag hatar verkligen att somna och vakna upp i en bil.. tänkte gå och lägga mig direkt men tänkte checka lite här och sen skriva lite om vad som har hänt de senaste dagarna.

I tordags åkte jag ju ner med laget till Växjö och spelade seriespel, gick lite sådär men sjukt värt! :D

 

Sov på hotell till lördag & då kom family och hämtade upp mig. Vi åkte in till Växjö och shoppade och lite så, sen vidare till Hotell Scandic i Göteborg. Milotte och jag fick ett eget rum så vi åkte upp dit & lämna grejjerna sen ner till gymmet som fanns där, kännde att jag måste ta tag i det här och börja träna lite mer nu.



Vaknade upp idag av väckarklockan klockan 8. Fixade iorning oss och sen gick vi ner till frukosten. Är det bara jag som älskar hotell-frukost?

Sen åkte vi till Liseberg!! Måste säga att Spinnrock, Balder, Upp svinget & Flumm ride är mina favoriter :D Min kusin Kenneth, 24 år, kom dit med sin mamma Maria med, mycket trevligt! Träffade också en mycket saknad Frida som var uppe i Göteborg och tävlade friidrott. Ae, allt jag har att säga för den här dagen är JAG ÄLSKAR LISEBERG!



/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0