Söndag

Idag började jag dagen med att jobba i kiosken med Sanna på Linköpings golfklubb, förstår inte hur kul man kan ha i en liten kiosk ;) Det hela blev ju också lite roligare när Millan kom på besök! okej, nu fungerar inte min enterknapp men jag fyller på lite så att ni vet vad jag med gjorde, även om vi var med varandra i stort sätt hela dagen, så fyller jag på lite som johanna har missat också, så min text får vara kursiv, ni kanske har förståt att det är sara som skriver? om någon vill veta hur min morgon var så var den inte alls rolig, vi hade som plan att åka ut och övningsköra med mig eftersom att vi inte har varit så duktiga på det. så den här dagen skulle ju blivit en perfekt dag för det? men klart så vaknar man och mår jätte dåligt så mamma tog fram massor av medicinska saker till mig och det blev faktist bättre (och nu har det ju kommit tillbaka igen, SÅKLART!, men det kanske inte är så konstigt med tanke på det vi har ätit hah ;p)

Efter jobbet tog jag bussen hem till soulmate Sara Embe Kåberg och nästan direkt tog hon, jag & hennes bror bilen till pizzerian Ekkällaren, mycket mysigt ställe. Sen påväg hem så hämtade vi upp Madde och åkte vidare hem till Sara. jag blev förstårs jätte lycklig när johanna kom och räddade min dag, och jag blev ännu gladare när marcus ville äta pizza, det var typ som om han förstod vad jag tänkte. och vi åt ju på ekkällaren som ni kanske har fattat, riktigt värt, pizzan var hur god som helst!

Väl hemma blev det milkshake & kortspelande. Sara & jag kom också på en ny variant av milkshake med After Eight i, kan verkligen rekomenderas :D! Sen tror jag nog bestämmt att det gick sämst för mig och Marcus på kortspelandet :p jag fattade ingenting och Marcus var bara sämst helt enkelt ;) nejdå, men vad säger man "otur i spel, tur i kärlek" .. men det där stämmer inte in på mig ändå. gud asså, johanna och jag är verkligen beroende av milkshake, säg någon gång vi har vart och inte gjort milkshake? iaf hur gott som helst, så får vi ju inte glömma de goda jordgubbarna och glassen heller.. och ni kanske vill veta vem som vann i kortspelet med? jo det var ju såklart jag ;) "tur i spel, otur i kärlek" så sant! sedan byggde vi korthus som ni kanske ser på bilden, visst, till en början gick det ju bra men sen fick vi spassmer.. värd dag till tusen, alltid lika värt tillsammans men antine johanna ekermann (som det var ett väldigt tjat om idag från marcus sida) ajuste, johanna har ju också fått ett nytt smeknamn, milton, fiffit marcus.



/j&s kanske blev lite rörigt att läsa? eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0