Torsdag

Ännu en torsdag av alla torsdagar jag har kämpat mig igenom i mitt liv. Men inte vilken torsdag som helst.


Vaknade fruktansvärt tidigt imorse eftersom att snäll som jag är så offrar jag min första sovmorgon som var grymt efterlängtad till min lillasyster Elina som skulle spela golftävling idag. Går upp, fixar iordning mig och går till bussen som som vanligt inte passar den tiden man egentligen vill iväg, men vad ska man göra när man bor på landet.

Väl framme på Golfklubben så hjälper jag Elina att komma igång med träningen och sedan anmäla sig hos Bill, för hon är lite blyg den där tjejen ska ni veta. Jag fick även hjälpa Emma, Sara, Ellen, Olivia och William att komma igång och hitta rätt starttider. Det var några av dem som jag har tränat under den här veckan.

Efter 9 hål då Elina har spelat klart tävlingen möter jag henne vid sista hålet, hon såg mycket nöjd ut men vägrade säg hur det gick. Senare på prisutdelningen förstod jag varför hon var så nöjd, hon vann!

Jätteduktigt Elina!


När Elina hyllats på klubben så tar hon och jag bussen in till stan för att köpa Blond Spray till mig. Jag vill nämligen få bort en mycket irriterande utväxt. När vi kom hem började vi gång med att färga/spraya håret direkt och jag kan säga att den verkligen var jätte bra.

Sprayen har dock en tendens att slita ganska mycket på håret. Men jag rekommenderar Schwarzkopf POLY Blonde Spray ändå för den gav ett bra resultat. Jag kommer dock själv inte att använda mig mer av den eftersom att mitt hår lutar sig mer åt det ömtåliga hållet.

 



Med tanke på att det bara är Blond Spray så är det ett bra resultat, det ser lite oranget ut men så är det inte irl.

Nu hoppas jag bara på att den kommer bli en lyckad midsommarafton imorgon, och jag har en känsla av att det kommer bli det. Men nu måste jag gå från den här dumburken och hitta på något.


/j


Kommentarer
Postat av: Frida

var köper man sådan spray :) ?

2008-06-23 @ 17:20:30
Postat av: Johanna & Sara

Den finns att köpa nästan överallt, men jag köpte den på Åhlens

2008-06-23 @ 21:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0