Ännu en olycka

Dagen började med en seg franska lektion, fick avsluta den ungefär 30 min tidigare eftersom att vi skulle till Katedral för att se ett föredrag om "Dont drink and drive".

Sen hade vi svenska prov idag också för er som ville veta, gick ganska bra faktiskt. Efter provet slutade jag och då var klockan ungefär.. 1 tror jag, och då ringde mamma & ville äta på Ming med mig så jag rusa ner till stan för att möta henne. Efter det blev det att köpa lite grejer till mitt rum på stan, vi åkte också till Ikano & kolla lite.
När vi kommit hem kom Sara hem till mig, blev plugg & singstar i stora lass.

Nu kanske ni undrar vafan rubriken har med det här inlägget att göra, och aa, det har undrar fan jag med. 

Men nu måste jag plugga det sista. Det sista? vadå "det sista"  aja hejdå


Min hund älskar att åka buss. haha!

 / j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0