En ganska slapp dag för att vara måndag



En dag utan milkshake funkar inte! Just den här bilden är inte från idag utan den är ifrån när vi var hemma hos mig och skulle göra milkshake till sara, mig & syster min.
Det är bara att gissa vilken syster fick.

Det har också blivit en hel det singstar nu efter att vi har kört det så mycket förra veckan och nu i helgen, har glömt bort hur roligt det är!

Men nu ska jag ner och leta fram någon bra film att se med Lipton, han ligger här i min säng så snällt så jag tror nog att han ligger kvar och ser filmen med mig.



/ j

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan jag få reseptet på milkchaken ? :)

den såg god ut (: mummmms

2008-11-11 @ 09:15:45
Postat av: Anonym

asså lipton är lätt sötaste :D

2008-11-11 @ 12:22:06
Postat av: Johanna&Sara svar till "Anonym"

Tyvärr har vi inget direkt resept men ta massa glass och sen häller du i typ 2-3 dl mjölk och sen mixar du det med oboy! :)

2008-11-11 @ 18:04:45
URL: http://sjek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0