Fredag, lördag, söndag "då kör vi!"

Lite kortfattat

Fredag börjar med ett helvete, jag och sara går till mcd och tar en milkshake sådär på morgonen, sen påvägen tillbaka känner jag att min mage börjar krångla. När vi är tillbaka där vi började på Info så lägger vi oss i uppehållsrummet/mysrummet/biljardrummet, ja kärt rum har många namn, och min mage ville bara göra jävligt ont. Helt sjukt, så sara gick till mattelärararen och sa att jag inte mådde bra och då kom hon med panodil och vatten. Låg där hela matte lektionen, men jag måste säga att matte lektionen hade varit sååå mkt mer värt att ha än sådär ont i magen, sjukt. Men jag behövden inte ligga där själv iallafall, Tobbe gjorde mig sällskap. Han skulle läsa en Islänsk bok men det blev inte så mkt av det, vi pratade om allt mellan himmel och jord istället. Och så har vi konstanterat att milkshake får man on i magen av så in i.

Sen slutade vi efter lunch och då åkte jag, sara, coffe & tobbe hem till sara. Kollade på oc och gjorde milkshake ännu en gång, men magen klarade av det iaf! :L Sara och jag bestämmde oss sen för att ta det lungt på kvällen, och sen ringde Martin och frågade vad vi skulle göra så det blev att ta det lungt hemma hos sara vi 3 men film och mys. Kollade på mamma mia, men det blev visst inte bara vi 3 i slutändan ändå för Marcus, saras bror, hade massa kompisar hemma och dom kunde inte se mamma mia i hans rum så alla samlades hos sara, trångt? ja!
Måste bara tillägga att det var inte alls bra att det inte blev nån efterfest, eller ska jag säga.. pjamasparty?




Lördag blev det mat och så hemma hos mormor och morfar med familjen och sanna, simon, roy & lotta. Alltid lika trevligt. Efter det hem till sara igen och tagga inför kvällen.

Och såhär när man vaknar dagen efter passar det ju inte bättre än bäst med julpyntning och julbak med family.



 


Julmustdrinkar á la mamma




Nu vill jag bara lägga till en sak. Om du kollade på Idol i fredags så tänker du nog som jag "tjejen borde skämmas". Och att svimma när Johan åkte ut? Jag tyckte bara det var bra, och satt och garvade ihjäl mig tillsammans med Martin när tjejen fick rena rama dampet på scenen. Jag säger bara en sak skäms.




men nu ska jag forstätta baka, det står knäck på spisen och puttrar, det får inte bli bränt!
later  / j





 


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej Johanna.

ja håller mer att det var bra att Johan åkte ut, han platsade inte där.

Mysigt med julbak =)

Hälsa familjen o Lipton

/från järngänget i Fiestad

2008-12-04 @ 09:10:46
URL: http://fiestadfogdegard.blogg.se/
Postat av: svar till "Alexandra"

Hej Alexandra!

Ja det var mysigt :) Aa det ska jag göra!

Detsamma! :)

2008-12-08 @ 08:28:03
URL: http://sjek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0